Etykiety

piątek, 29 grudnia 2017

Koniec roku

Ojoj jak długo tu nie byłam. Myślałam, że zaglądnęłam tu na wakacjach. Hmmm a tu niestety :(
Dziś spróbuję nadrobić troszkę zaległości. Może najpierw moja lista czytelnicza.
Po aktualizacji Moja Lista Czytelnicza na 2017 rok wygląda następująco:

1. K. Grochola, PRZEZNACZENI, 544 str,
2. K. Bonda, FLORYSTKA, 573 str.
3. K. Michalak, ZEMSTA, 348 str.
4. J. Moyes, ZANIM SIĘ POJAWIŁEŚ, 400 str
5. H. Coben, TĘSKNIĘ ZA TOBĄ, 424 str
6. E. Mróz, BEHAWIORYSTA, 485 str,
7. K. Bonda, SPRAWA NINY FRANK, 456 str
8. J. Moyes, KIEDY ODSZEDŁEŚ, 432 str
9. R. Mróz, EKSPOZYCJA, 474 str
10. K. Bonda, TYLKO MARTWI NIE KŁAMIĄ, 603 str
11. M. Orłowska, CISZA POD SERCEM, 442 str
i jeszcze G. Musso, 7 LAT PÓŹNIEJ - 396 str
czyli 5577 stron książek :)))

To czego nie udało mi się zrobić to dokończyć wyzwania Rok z misiem Fizzy Moon :( zabrakło mi czasu.

      

To dwie zakładki na czerwiec, które udało mi się zrobić. I jeszcze jedna praca niedokończona, ale dokończę ją w nowym roku.

Za to na wakacjach udało mi się wyszyć dla siostry obrazek z Igłą malowane. Jako projekt był to zegar, ale uznałyśmy, że z obrazka zawsze zegar można zrobić :)

Tu jeszcze nie wyprasowany, ale za to ukończony :))

Oprócz tego udało mi się dokończyć jedną z zaczętych wcześniej prac z serii Country Companions


Powiem szczerze, ze całkowicie utożsamiam się z tym jeżykiem :)))


Wcale nie zimowo kończę, ale życzę wszystkim samych dobrych rzeczy w Nowym Roku, spełnienia marzeń i duuuuuuużo wolnego czasu na realizację robótkowych planów :)) 
Marzena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, że chcesz zostawić po sobie ślad...