Etykiety

wtorek, 17 lutego 2015

Serwetki ciąg dalszy

Witajcie
Bardzo dziękuję za miłe powitanie w blogosferze. Bardzo cieszę się z faktu, że są osoby, które chcą obserwować mojego bloga. Chciałabym je serdecznie przywitać.

Co prawda od mojego ostatniego posta minęło kilka dni, ale spędziłam je bardzo pracowicie. Dzisiaj kolejny etap mojej pracy nad serwetką - przeciwległy róg do małych różyczek.


Mogę powiedzieć, że już nie dużo zostało mi do całkowitego ukończenia, ale również termin na skończenie serwetki też się zbliża wielkimi krokami. Początek marca tuż tuż...

Dziękuję, że tu zaglądacie. Dziękuję też za miłe słowa, które tu zostawiłyście.

1 komentarz:

  1. Siostra, serwetka wygląda niesamowicie już teraz, a co dopiero jak będzie skończona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że chcesz zostawić po sobie ślad...